WinterWasWeken overtreffen verwachtingen Bovag

In de eerste twaalf dagen van de BOVAG WinterWasWeken hebben bijna 27.000 consumenten hun wincode online ingevoerd. Vorig jaar bedroeg de totale respons voor de campagneperiode ruim 38.000. Tot en met 10 februari dit jaar kunnen klanten hun kanskaart verzilveren.

De Bovag verwacht gedurende de maand januari zo’n 430.000 kanskaarten worden uitgereikt door de ruim 80 deelnemende BOVAG-autowas- en poetsbedrijven. Bij elke was- of poetsbeurt ontvangt de klant zo’n kaart en met de unieke code kunnen online drie cadeaus worden geïnd: een gratis krantenabonnement, een gratis tweede kaartje voor een dagje uit en een reisvoucher van 50 euro bij Tjingo. Daarnaast maakt men kans op een van de 70 prijzen -variërend van dakkoffers tot stedentrips- de hoofdprijs is een cheque van 10.000 euro voor een auto naar keuze op BOVAG’s eigen occasionsite viaBOVAG.nl. De deelnemende bedrijven ontvangen na afloop van de actie de betreffende klantgegevens voor eigen gebruik, de consumenten stemmen daar mee in bij deelname aan de actie.

Aantrekkingskracht
Erik Stern, branchemanager BOVAG Autowas- en Poetsbedrijven: “In de eerste twaalf dagen hebben we al bijna 70% gerealiseerd van de totale respons van vorig jaar. De weersomstandigheden werken mee, maar het is ook wel duidelijk dat het prijzenpakket en de cadeaus een grote aantrekkingskracht uitoefenen. De actie zit erg goed in elkaar, al zeg ik het zelf. We zien ook dat de deelnemende bedrijven zelf heel actief ermee zijn en sommigen bieden zelfs een extra eigen prijzenpot aan.”

Leave Your Comment

Your email address will not be published.